Followers

Thursday, February 16, 2012

Azam tahun 2012

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Azam tahu 2012 aka wishlist. orang awal tahun buat tapi aku dah nak abis bulan 2 baru rasa rajin nak menaip.
tahun nie kewangan aku lebih bagus sikit sebab ada kenaikkan gaji..eh sape yang baca ni jangan pulak kata kita riak yek..ini peringatan tok diri sendiri je..lagi pun aku dgn en asben bukan jenis membeli belah sgt pun.. 1thn sekali atau 2 thn sekali je pon klu nak membeli belah..melainkan benda cam perlu sgt kekan kena la beli..

mari layan wishlist aku. dan harap ia terlaksana dengan sempurna.Ini wishlist setakat 16/2/2012 ye..kot2 mn tahu lepas nie ada lagi kekan..heheh

1. Memiliki rumah atas tanah (hampir tercapai sebab loan rumah dah approve) beli kat Bandar Saujana Putra yg dulu2 ms aku baru kawin aku kata jauh..Pi mai pi situ jugak..hihihih

2. Buat set kait untuk baby at least Mittens & booties (sebenarnya nak buat blanket, dan sweater) tp ibu dia nie penyakit tak boleh nak pegang jarum kait tu..lelaki kot baby nie(alhamdulillah klu lelaki)hihihih

3. Memiliki breast pump sendiri 1st choice Madela PISA(Ini pon klu En asben nak belikan) 2nd Choice : Spectra 3 (tetap dihati)hehehe

4.  Fully Breastfeeding anak ke 2 sampai 2thn dan lebih.

5. Buat Stok EBM banyak2. Sebanyak mungkin masa dalam pantang dan tekun mengepum macam time zahra dulu.

ok.sekian sahaja wishlistku itu..setakat ini.lepas nie klu ada buat lagi..hihihi

k.caw cendol pulut..

3 comments:

Azian & Zaini said...

ti ko nak spectra...aku plan nak jual spectra 3 aku tu pasal bulan depan aku start benti keje

Cik Puan Nurul said...

semua byk tentang penyusuan ibu je yek

Yaati Nor said...

haah kak..nak buat mn yg tak buat kat anak sulong dulu