Followers

Wednesday, November 2, 2011

Zahra bakal kepoche mcm ibu dia

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hehehe peristiwa nie belaku malam tadi sebelum ketiduran semua ahli dalam rumah aku. sejak 2 menjak nie aku asyik nak tido awal je..Pinggan mangkuk dinner tak cuci, yg masak punye dah cuci dah..lepas mkn tak larat dah nak ngadap sinki tu..

En asben pulak sibuk deng game ipad 2 dia(benci,,komplen ye ni)hihihihihih..hari isnin malam aku bergaduh2 dengan zahra suruh dia tido dia nak main kat tilam, melompat sana sini..geram aku.

malam tadi aku nak tidokan dia, aku buka Upin ipin kat BB En asben, dia tengok..aku dok sebelah dia dah hanyut sampai london kot..tetiba upin ipin 21 minit abis..kejutkan aku nak lagi kata si kecik tu..aku tukar la yg lain..tetiba ada budak kecik mengamuk nak upin ipin lagi..aku tgk bb tu dah mati xde battery..aku cakap dah abi kena cas..masa tu dalam gelap ok..mn nampak si kecik nak cas..dia pakai ok nak cas bb babah dia..hihihih..
mengamuk sakan..org yg busy main game kat luar bilik sudah dgr, haa tak tido lagi kata si babah..apa lagi babah pon on lampu..haduh..cubaan aku tidokan anak gagal aku yg tido berjaya!!!

time aku dah ngantuk nie la nak bergurau senda..aku dah mengamuk suruh zahra tido..muka dah masam je nak tido sampai kena tegir dengan babah..sori babah..aku tak boleh diganggu semasa tido..menggugatkan tumbesaran aku nnt (hahahahah konon badget baby la)

zahra dengan bahagia panjat2 babah dia, lompat2 kesana ke mari..sampai lutut dia kena aku..aku angin lagi..aku marah..ini dah kol 11.30 hape tak tido lagi..
sekali babah tanya zahra,

babah : ni hape aktif sangat nie..kat school tido bape lama..

zahra : dengan selamber je si kecik menjawap..8..

tergelak2 en asben aku..pandai pulak tu dia jawap 8..hehehehe..aku yg ngantuk pon jadi segar..zahra..zahra..budak bertuah..
kwn zahra semua laki2..dari kiri : Emer Zaquan ( anak burn & nurul). Rayyan ( anak cikin & bad) tu yg pegang tu cikin, zahra, Isyraf Naimi ( anak Ijan & naza)..susah betul nak capture budak2 nie..ni la gmbr paling cantik woo.


zahra the legend..hihih kwn2 semua lelaki..nie gmbr ms jumaat lepas lepaks2 kat Shah Alam..tgk la gmbr tu kol bape masing2 segar...

k..
caw cendol!!

No comments: