Followers

Thursday, April 29, 2010

Selsema, Batuk, Mata Bertahi dan Telinga 29/4/2010

Pagi lepas punch kad tadi terus bawak bb zahra gi Pusat Rawatan Az- Zahrah...1st time gi sana.aku gi pusata rawatan yg digembar gemburkan bagus tu..but 1st impression aku Dr dia sama je mcm Dr Azlini yg aku gi kat puchong tu...Dr. apa aku tak ingat nama dia...tp lelaki tua..

tp mgkn ubat dia kot yg terbaik..tah...tunggu dan makan ubat ye sayang ibu ,zahra girl....sian dia...mata bertahi (dah mcm kitten aku tgk mata dia), telinga bernanah..batuk selsama...

harap2 gi klinik baru ni dan dengan keizinan Allah..zahra cepat sembuh..Amin..Insya Allah..

2 comments:

awin said...

insya allah, baik la nnt tuh..aku knal dr yg tua tuh, asik2 main laptop je, so tk berape suke sgt laa

Yaati Nor said...

haa betul tu..Dr. laptop tu...huhuhuhuh