Followers

Thursday, July 23, 2015

Sebelum Renovate - BSP

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...









Hai..lama la tak update blog. Saje nak update rumah sebelum di renovate. Banner yang tertera tu bukan kontraktor yang renovate rumah kami skrg ni. Alex tu tarik diri xjadi buat rumah kami. Nego dengan dia bulan 12 thn lepas. May be dia salah code harga kot.

Skr kami ambil kontractor melayu. All ni 1..Nanti nak masuk rumah kami hanya beli perabot baru shj.Lain-lain semua dah deal all in one..Ini semua kerja En. Asben nego dengan kontrator.

Kontraktor mana akan diupdated kemudian. Rumah saya ni ada 1 je kat Saujana Putra.Type C.tu kena besarkan dapur sket..Harap2 la dapat dapur idaman..hehehe

k.caw cendol..


4 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

salams yati,

selamat hari raya:)
bestnya nak masuk umah baru:):)

Yaati Nor said...

Wsalam Kak mieza..Alhamdulillah rezeki bertambah pelahan-pelahan..Selamat Hari raya juga kak mieza..

lina said...

selamat hari raya.

salam perkenalan. beli rumah kat mana tu? waahh best nyer beli rumah corner lot. menyesal gak dolu2x tak beli corner lot....i shoud have buy one!!! aiiishh

anyway looking umah corner lot yg affordable now ni. any suggestion?

feel free to visit and follow superbchombi.blogspot.com

Yaati Nor said...

Rumah saya di Saujana Putra @Norazlina Idris..Masa saya beli hujung thn 2012 klu tak silap..Corner lot saya bertuah dapat sebab berbucu..cina xsuka xde ong katanya..kebetulan ada kami grap..Bagi saya harga masa tu agak resoanable walapun nak masuk kena tol dan jauh juga dari apa2..dengan xde skolah..