Followers

Wednesday, October 23, 2013

Pre hypertension

As salam..hai semua..mari dekat..mari dekat.
Pagi ni cek kesihatan kat opis..demi kesihatan 1tnb..ahukahukahuk..
Berat memang obesiti...
Berat : 85.4
Tinggi : 162
Tapi yang sedihnya..aku baru 30 tapi bacaan darah aku..130/90..sedih tau..MA tu kata aku pre hypertension..aku kena gi cek up 3 hari berturut2 pada jam 10 pagi..xpe pa cek up pun cek upbla..janji sihat..
Bagi orang2 yang obes ji nnt tnb bagi ceramah kesihatan dll..hahaha layankan aje..




2 comments:

Kakzakie said...

Oh... kalau bersungguh masih boleh turunkan berat badan tu dik... terlanjur ada yg memberi nasihat pergi aje demi utk kebaikan.

JunAina said...

Kesihatan tu penting, kurus ke gemuk ke belakang cerita yg penting sihat. Akak jaga makan untuk sihat yg kadang2 dipandang sinis oleh kawan2 yang kata akak kawal makan takut gemuk. Kalau sakit siapa pun dah tak boleh nak tolong kita, kita yg menanggung. Akak bila fikir anak2 terus jadi gigih...hehehee...

Salam ukhwah...