Followers

Thursday, February 14, 2013

WIP : the Elinor top oren

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...


Malam tadi En Asben xde rumah gi meeting kat luar..tak tahu la dia balik jam berapa..aku siapkan baju Zahra..Zahra temankan ibu jahit sampai tertido..Ummar as usual dah tidoa awal..Ni potong masa link ni..

bila dah siap aku saje gantung dalam bilik nak kasi En asben tengok hasil keras tangan aku..tak la dia kata, dia belikan mesin jahit tapi angan2 tahi ayam jekan..Dia balik je semalam terus nampak baju dia.tengah2 malam ni..

En Asben : Comelnya baju nie!!!!..tapi kenapa terbalik

aku tengah tidur ni : terjaga..mmg mcm tu..

tido balik..

bagun pagi kasi zahra try mcm ok..je..mlm nie nak siapkan leher dia..hahah

ni toturial sape nak buat gak..

k bye selamat mencuba..Caw cendol..

Rabbi Yasir Wala Tu'aassir Ya Karim






















3 comments:

NoEn said...

comel....pasti zahra suka

zarena heeney said...

mmg nampak comel..try pkikan pd anak mesti lg nampak comelnya

Yaati Nor said...

haah zahra suka..hari nie dia nak bwk gi sekolah..tp biasa la org baru pandai jahit..kepala dia ketat sikit..hhhehehe