Followers

Friday, January 6, 2012

4/1/2012 taska tutup

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Sekarang nie aku masih frust dengan pengurusan baru taska yang aku anta zahra. aku anta dia kat taska TNBR iaitu dekat opis aku dan diselenggara oleh Vendor yang dilantik oleh pengurusan.

aku malas nak bagi tahu company apa yang dapat tender nie, ikutkan dia ada rekod baik sebab dah pegang Taska kat Bangsar dan berdekatan. kiranya kat opis aku ni yang ketiga dan berkuatkuasa 3/1/2012.

baru je aku suka nnt dia ajar la bagai. masalah sekarang pengasuh pun tak cukup macam mana nak belaja?petang nie ada taklimat dengan vendor..aku harap perkara nie dapat diselesaikan.

pada hari rabu tu aku terpaksa ambil halfday sebab zahra tak boleh dok diam kat opis nie..rungsing memikirkan..

k..tumggu dan lihat apa terjadi petang nie..
caw cendol..

No comments: